Gadis Cantik Ini Datang Ke Kedai Untuk Membeli Makanan, Pelayan Ini Cuba Mengorat Tetapi Ditolak. Tidak Lama Lepas Itu Ini Terjadi

Sila Baca Dan Lihat Video Penuh Di Bawah

Seorang lelaki yang jadi pelayan cuba nak memikat dan pick up line dengan seorang gadis cantik yang datang untuk beli makanan. Lihat apa reaksi gadis cantik nie dan sikap terhadap pelayan tu.. memang sombong hanya lihat penampilan saja, tanpa tahu sebenarnya lelaki itu ialah orang kaya!! SOMBONG!! Orang kaya menyamar jadi orang miskin ajak gadis cantik, reaksi gadis cantik buat semua orang geleng kepala. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui cerita yang sepenuhnya.

Semua manusia adalah dicipta oleh Allah dan sepatutnya dilayan dengan adil. Tapi dunia ini mana ada adil, banyak orang yang kaya suka pandang rendah kepada mereka yang miskin. Walaupun bukan semua orang kaya ada perangai cam ni, tapi kebanyakan orang kaya memang suka pandang rendah kepada mereka yang taraf lebih rendah dalam masyarakat.

Kalau semua orang buat cam ni, maka masyarkat akan jadi tidak seimbang dan tidak ada yang sanggup tolong menolong kepada mereka yang memerlukan pertolongan. Sesebuah masyarakat yang berjaya memang perlu kasih sayang yang sepenuhnya barulah semua orang akan bersatu pada dan menentang ancaman dari luar. Kalau semua orang tidak bersatu pada dan hanya pentingkan diri sendiri, kalau ada ancaman dari luar mana dapat lawan balik.. kan?

Apa-apa pun, jom sama-sama kita saksikan video di bawah. Orang kaya menyamar jadi orang miskin ajak gadis cantik, reaksi gadis cantik buat semua orang geleng kepala. Saksikan

Sila tonton video:

Artikel Seterusnya 

Gadis tunggu teman lelakinya di lapangan terbang, lelaki yang duduk sebelah gadis tu tiba-tiba buat cam ni

Gadis tunggu teman lelakinya di lapangan terbang, lelaki yang duduk sebelah gadis tu tiba-tiba buat cam ni!!

Bukan semua orang boleh tahan hubungan jauh di mana pasangan yang sedang bercinta tidak berada di tempat yang sama, tetapi berpisah di tempat yang sangat jauh, contoh di negara yang berlainan.

Hal ini demikian mungkin kerana salah seorang dalam pasangan diarahkan oleh majikan untuk berkerja outstation. Ini menyebabkan pasangan tidak dapat teman di sisi dan kadang-kadang berasa sunyi tanpa pasangan di sebelah.

Zaman sekarang tidak sama dengan zaman dahulu dah. Kalau zaman dulu, hanya dapat tulis surat jer untuk menghubungi pasangan yang sedang kerja outstation kat negara lain. Zaman sekarang mereka dapat berhubungan guna laman social ataupun whatsapp dah.

Walaupun teknologi sudah bertambah maju, perasaan masih tidak sama berbanding dengan pasangan betul-betul berada di sisi seperti dapat merasa suhu badan masing-masing kalau mereka berpeluk antara satu sama lain.

Bila tiba masa mereka dapat jumpa antara satu sama lain selepas berpisah dalam masa yang panjang, perasaan yang sungguh gembira memang tidak dapat diterangkan. Rasa yang rindu teramat sangat akan buat mereka nak jumpa di depan mata secepat mungkin.

Video nie cukup terangkan perasaan gadis ni bila teman lelakinya balik dari negara lain. Semasa menunggu di lapangan terbang, tiba-tiba lelaki yang duduk di sebelah dia buat cam ni.. dia tidak akan sangka in ialah hadiah istimewa yang diberi oleh teman lelakinya selepas balik dari negara lain.. jom tonton video nie untuk tahu apa yang berlaku selanjutnya

Sila tonton video:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *